Πέμπτη 1 Απριλίου 2021

APRIL'S SONG LIST!

 Γεια σας γαριδάκια!

Τι μου κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι τέλεια! Επιτέλους μπήκε και ο Απρίλης και θα μπορέσουμε να ανοίξουμε και να ζήσουμε λίγο άνοιξη! Δεν ξέρω για εσάς αλλά για εμένα ο Απρίλης σηματοδοτεί πάντα την αρχή της άνοιξης (πιθανότατα γιατί ο Μάρτιος κάνει λίγο του κεφαλιού του) και πάντα μου ανεβάζει τη διάθεση να βλέπω το πράσινο και τα ανθισμένα λουλούδια. Και ίσως να καλοπερνάω και με όμορφα μουσικά vibes οπότε ελπίζω να σας κινήσει το ενδιαφέρον η song list του Απρίλη!

~ Mystery of love - Sufjan Stevens

~ Qué vendrá - ΖΑΖ

~ Spirit cold - Tall Heights

~ Forest Fires - Axel Flóvent

~ The way you make me feel - Sam Bosman

~ Another love - Tom Odell

~ Dinner and Diatribes - Hozier

~ Slow dancing in the dark - Joji

~ Daddy issues - The Neighborhood

~ The wisp sings - Winter Aid

Ελπίζω να βρήκατε κάτι ενδιαφέρον για να προσθέσετε στην δική σας λίστα! Και σκεφτόμουν ότι εγώ καλά σας προτείνω τραγούδια κάθε μήνα αλλά μήπως θέλετε να μου προτείνετε κι εσείς μερικά; Τα δικά σας αγαπημένα ή αυτά που ακούτε ασταμάτητα το τελευταίο διάστημα whatever it is! Νομίζω ότι θα είναι πιο ενδιαφέρον και θα προσθέσει λίγο spice~ just leave a comment! Εμείς θα τα ξαναπούμε!xoxoxo!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

SEPTEMBERS SONG LIST!

 Γεια σας γαριδάκια! Τι μου κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι τέλεια και να καλόπεράσατε στις διακοπές σας! Σας ήρθα λίγο αργότερα αυτό τον μήνα ...