Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

FEBRUARY'S SONG LIST!

Γεια σας γαριδάκια!

Τι μου κάνετε;Πώς είστε;Ελπίζω να να μην θέλετε να με παλουκώσετε ακόμα!Με το δίκιο σας βέβαια γιατί σας είχα υποσχεθεί πολύ νέο υλικό τώρα με τον καινούργιο χρόνο και δεν έχω κάνει τίποτα,αλλά προτού με πετάξετε απ' το μπαλκόνι έχω να δηλώσω ότι έχω άφεση!Όντας φοιτήτρια πλέον πέρασα αυτή την τραυματική εμπειρία που περνούν όλοι οι φοιτητές δύο - τρεις φορές το χρόνο,ναι καλά καταλάβατε, είχα κι εγώ εξεταστική!Επομένως όλο τον Ιανουάριο το πρόγραμμά μου ήταν πολύ πιεσμένο και τώρα επιτέλους μπορώ να ηρεμήσω λίγο!

Οπότε σκέφτηκε τώρα που επιτέλους κάνω το comeback μου(finallyyy!)να σας πάω με το μαλακό με τη song list του μήνα η οποία είναι και λίγο εμπνευσμένη λόγω εξεταστικής(κλαψ κλαψ)και σύντομα υπόσχομαι να σας κατεγιδίσω με νέες αναρτήσεις για την ώρα απολαύστε την song list του μήνα!

~ Whenever - Kris Kros,Amsterdam X,The boy next door feat. Conor Maynard

~ I feel like i'm drowning - Two Feet (πρώτο χτύπημα εξεταστικής XD)

~ Replay - Zendaya

~ Lost the game - Two Feet (δεύτερο χτύπημα εξεταστικής xd)

~ All time low - John Bellion (όταν βγούν οι βαθμοί)

~ Prove me wrong - Yoe Mase (τι θα απαντάω στους καθηγητές μου)

~ Safe and Sound - Nightcore (πως ελπίζω να καταλήξω)

~ Who do you love - The Chainsmokers feat. 5 Seconds of Summer (τώρα να σας πώ ότι δεν είναι από τις συνεργασίες που ήθελα με τα χίλια σίγουρα σας λέω ψέματα...)

~ Big Plans - Why Don't We

~  I'm so tired - Lauv feat. Troye Sivan (το mood όλης της εξεταστικής)

Ελπίζω να σας αρέσουν!Όπως είπα σύντομα θα έχω πολλά πράγματα για εσάς οπότε μέχρι την επόμενη φορά!see u!xoxoxo!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

SEPTEMBERS SONG LIST!

 Γεια σας γαριδάκια! Τι μου κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι τέλεια και να καλόπεράσατε στις διακοπές σας! Σας ήρθα λίγο αργότερα αυτό τον μήνα ...