Τρίτη 9 Απριλίου 2019

APRIL'S SONG LIST!

Γεια σας γαριδάκια!

Τι κάνετε;Ελπίζω να είστε όλοι τέλεια!Εδώ εγώ ακόμη προσπαθώ να αποφασίσω αν θα πρέπει να να βγάλω τα ανοιξιάτικα ή να αφήσω όλα μου τα πουλόβερ έξω.Μάλιστα κυρίες και κύριοι μπήκαμε επιτέλους στον Απρίλιο παρόλα αυτά ακόμη δεν έχουμε δει άνοιξη(κλαψ κλαψ) και προσπαθώ να αποφασίσω αν το κάρμα έχει αποφασίσει ότι με αυτόν τον τρόπο με τιμωρεί για κάτι που πιθανώς έκανα (ακουσίως παρακαλώ!) και τώρα αυτή είναι η τιμωρία μου.Όπως καταλάβατε περίμενα πως και πως να μπει η άνοιξη αλλά ο καιρός δεν βοηθάει την κατάσταση.Όμως επειδή ξέρω ότι δεν είμαι η μόνη που δεν έχει μπει στο ανοιξιάτικο mood ακόμα σας έφερα την song list του μήνα μπας και φτιάξει λίγο το κέφι μας!

~ Part-time lover - Dabin feat. Claire Ridgely

~ Blue in my eyes - NLSN feat. Lisa Rowe

~ I was born for this - The score

~ Fractures - Illenium feat. Nevve

~ Bye bye - Gryffin feat. Ivy Adara

~ Better - Kerli

~ Oh my dear lord - The unlikely candidates

~ Find our way - Midnight kids feat. Klei

~ Take away - The Chainsmokers feat. Illenium

~ Older - Sasha Sloan

Ελπίζω έτσι να αρχίσουμε επιτέλους όλοι μαζί να μπαίνουμε σε spring mood!Άντε πια το Πάσχα έρχεται,θέλω να δω ανθισμένα δέντρα και λουλούδια,θέλω ήλιο και ζωντάνια μου έφτασε πια η μουντίλα του χειμώνα!Δεν συμφωνείτε;Μέχρι την επόμενη φορά stay tuned!xoxoxo!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

SEPTEMBERS SONG LIST!

 Γεια σας γαριδάκια! Τι μου κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι τέλεια και να καλόπεράσατε στις διακοπές σας! Σας ήρθα λίγο αργότερα αυτό τον μήνα ...