Τρίτη 10 Μαΐου 2016

EUROVISION SEMI FINAL 1

Hey guys!Ελπίζω να είστε έτοιμοι για τον πρώτο ημιτελικό της Eurovision!Εξαιτίας ενός φίλου έχω πορωθεί τρελά.Δεν νομίζω η χώρα μου να περάσει φέτος αλλά θα την υποστηρίξω όπως και να έχει!Ποιές χώρες πιστεύτε ότι θα περάσουν μπορείτε να αφήσετε στα σχόλια!Εδώ έχω τη σειρά εμφάνισης των χωρών για όποιον ενδιαφέρεται!
~1:Finland
~2:Greece
~3:Moldova
~4:Hungary
~5:Croatia
~6:The Netherlands
~7:Armenia
~8:San Marino
~9:Russia
~10:Czech Republic
~11:Cyprus
~12:Austria
~13:Estonia
~14:Azerbaijan
~15:Montenegro
~16:Iceland
~17:Bosnia and Herzegovina
~18:Malta
Μάλλον την Πέμπτη θα έχω και τη λίστα του επόμενου γυρου.Have fun tonight!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

SEPTEMBERS SONG LIST!

 Γεια σας γαριδάκια! Τι μου κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι τέλεια και να καλόπεράσατε στις διακοπές σας! Σας ήρθα λίγο αργότερα αυτό τον μήνα ...