Κυριακή 1 Μαΐου 2016

HELLO MAY!

Ναι ναι επιτέλους μπήκε  ο αγαπημένος μας Μάιος!Αυτό σημαίνει ένα μήνα πιο κοντά στις πολυπόθητες διακοπές αλλά και πιο κοντά στο μαρτύριο που λέγεται εξετάσεις!Δυστυχώς όπως λέει και μια φίλη μου δεν μπορείς να τα έχεις όλα στη ζωή!Εξάλλου δεν είναι το μόνο καλό που έχει ο Μάιος!Βέβαια φέτος η πρωτομαγιά έπεσε λίγο περίεργα αλλά ευτυχώς μεταφέρθηκε και κάποιοι θα την χαρούν!Εμείς βέβαια όχι και τόσο γιατί δεν χάνουμε σχολείο αλλά τι να κάνουμε...

Επίσης να σας θυμίσω ότι έχει σειρά και η Eurovision!Μιας και μπορώ να πω ότι είμαι eurofan σύντομα θα αρχίσω να ανεβάζω και διάφορα σχετικά με το γεγονός οπότε προετοιμαστείτε!Ελπίζω να έχετε έναν υπέροχο Μάιο!

1 σχόλιο:

  1. Ομορφη ανάρτηση !! Να σου πω ότι ανυπομονω για την ανάρτηση σχετικά μe τη eurovision !!! Επίσης το αγαπημένο σου μπλογκ βρίσκεται στα blog awards !! Ή ανάρτηση στο μπλογκ μου η στο προφίλ μου στο g+

    ΑπάντησηΔιαγραφή

SEPTEMBERS SONG LIST!

 Γεια σας γαριδάκια! Τι μου κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι τέλεια και να καλόπεράσατε στις διακοπές σας! Σας ήρθα λίγο αργότερα αυτό τον μήνα ...